• Gwarancja i serwis

Warunki Napraw Gwarancyjnych

1a. Okres gwarancji - sprzedaż detaliczna:

- Urządzenia poleasingowe i powystawowe: 24 miesiące od daty zakupu

- Podzespoły do urządzeń poleasingowych i powystawowych (zasilacze, baterie): 3 miesiące od daty zakupu

- Urządzenia fabrycznie nowe objęte są gwarancją producenta

1b. Okres gwarancji - sprzedaż hurtowa:

- Urządzenia poleasingowe i powystawowe: 3 miesiące od daty zakupu

- Podzespoły do urządzeń poleasingowych i powystawowych (zasilacze, baterie): 1 miesiąc od daty zakupu

- Możliwość rozszerzenia okresu gwarancji do 6 miesięcy (dopłata 100 zł netto za 1 urządzenie)

- Urządzenia fabrycznie nowe objęte są gwarancją producenta


2. Ograniczenia gwarancji:

- Gwarancja nie obejmuje oprogramowania oraz konserwacji sprzętu.

- Uszkodzenia mechaniczne nie są objęte gwarancją.

- Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń powstałych w wyniku kontaktu urządzenia z cieczą.

- Gwarancji nie podlega ekran, na którym wystąpiło do 3 „bad pikseli”.

3. Numery seryjne sprzętu:

- Komputery i laptopy posiadają numer seryjny, do którego przypisane są numery seryjne podzespołów (płyty głównej, procesora, baterii, ramu) Wszystkie numery seryjne posiadamy w naszej bezie danych. W przypadku zwrotu lub reklamacji towaru, sprzęt musi posiadać komponenty z którymi został sprzedany.

4. Zakres napraw objętych gwarancją:

- Naprawy dotyczą wyłącznie usterek wynikających z wad fabrycznych lub funkcjonalnych.

- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania lub czynników zewnętrznych.

5. Procedura gwarancyjna:

- Klient zobowiązany jest zgłosić usterki w okresie gwarancji, niezwłocznie po ich wystąpieniu, przedkładając dowód zakupu oraz wypełniając formularz naprawy online pod adresem serwis.enerson.com.pl

- Naprawy będą wykonywane w serwisie Enerson

6. Transport i koszty naprawy:

- Koszty przesyłki do serwisu w ramach naprawy gwarancyjnej (sprzedaż detaliczna) ponosi sprzedawca (door 2 door).

- Koszty przesyłki do serwisu w ramach naprawy gwarancyjnej (sprzedaż hurtowa) ponosi kupujący.

- Koszty naprawy w ramach gwarancji, jeżeli warunki są spełnione, są pokrywane przez sprzedawcę.

- W przypadku stwierdzenia braku usterki (niezasadne wysłanie sprzętu), serwis może obciążyć klienta kosztami transportu oraz kosztami diagnozy.

7. Upływ Gwarancji:

- Gwarancja traci ważność po upływie okresu określonego w punkcie 1a i 1b. Informacje o długości gwarancji zawarte są każdorazowo na dokumencie sprzedaży (faktura lub paragon imienny).

8. Wyłączenie Odpowiedzialności:

- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych ani inne straty wynikłe z usterki sprzętu.

9. Zgłaszanie Usterki:

- W przypadku stwierdzenia usterki, klient jest zobowiązany niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą oraz wypełnić formularz naprawy online pod adresem serwis.enerson.com.pl

10. Utrata gwarancji:

Nabywca traci gwarancję na skutek:

- Upływu terminu gwarancji.

- Zerwania plomb gwarancyjnych umieszczonych na sprzęcie przez gwaranta.

- Niewłaściwego użytkowania urządzenia lub niewłaściwego przechowywania.

- Stwierdzenia przez serwis śladów zalania sprzętu.

- Uszkodzeń mechanicznych urządzenia.

- Napraw dokonywanych we własnym zakresie przez Nabywcę.

- Demontażu podzespołów, otwierania obudowy.

11. Postanowienia Końcowe:

- Niniejsze warunki gwarancyjne nie wpływają na prawa przysługujące konsumentowi z tytułu ustawy o prawach konsumenta.