-
Język
-
Waluta: PLN
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Gwarancja i serwis
Warunki Napraw Gwarancyjnych
1a. Okres gwarancji - sprzedaż detaliczna:
- Urządzenia poleasingowe i powystawowe: 24 miesiące od daty zakupu
- Podzespoły do urządzeń poleasingowych i powystawowych (zasilacze, baterie): 3 miesiące od daty zakupu
- Urządzenia fabrycznie nowe objęte są gwarancją producenta
1b. Okres gwarancji - sprzedaż hurtowa:
- Urządzenia poleasingowe i powystawowe: 3 miesiące od daty zakupu
- Podzespoły do urządzeń poleasingowych i powystawowych (zasilacze, baterie): 1 miesiąc od daty zakupu
- Możliwość rozszerzenia okresu gwarancji do 6 miesięcy (dopłata 100 zł netto za 1 urządzenie)
- Urządzenia fabrycznie nowe objęte są gwarancją producenta
2. Ograniczenia gwarancji:
- Gwarancja nie obejmuje oprogramowania oraz konserwacji sprzętu.
- Uszkodzenia mechaniczne nie są objęte gwarancją.
- Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń powstałych w wyniku kontaktu urządzenia z cieczą.
- Gwarancji nie podlega ekran, na którym wystąpiło do 3 „bad pikseli”.
3. Numery seryjne sprzętu:
- Komputery i laptopy posiadają numer seryjny, do którego przypisane są numery seryjne podzespołów (płyty głównej, procesora, baterii, ramu) Wszystkie numery seryjne posiadamy w naszej bezie danych. W przypadku zwrotu lub reklamacji towaru, sprzęt musi posiadać komponenty z którymi został sprzedany.
4. Zakres napraw objętych gwarancją:
- Naprawy dotyczą wyłącznie usterek wynikających z wad fabrycznych lub funkcjonalnych.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania lub czynników zewnętrznych.
5. Procedura gwarancyjna:
- Klient zobowiązany jest zgłosić usterki w okresie gwarancji, niezwłocznie po ich wystąpieniu, przedkładając dowód zakupu oraz wypełniając formularz naprawy online pod adresem serwis.enerson.com.pl
- Naprawy będą wykonywane w serwisie Enerson
6. Transport i koszty naprawy:
- Koszty przesyłki do serwisu w ramach naprawy gwarancyjnej (sprzedaż detaliczna) ponosi sprzedawca (door 2 door).
- Koszty przesyłki do serwisu w ramach naprawy gwarancyjnej (sprzedaż hurtowa) ponosi kupujący.
- Koszty naprawy w ramach gwarancji, jeżeli warunki są spełnione, są pokrywane przez sprzedawcę.
- W przypadku stwierdzenia braku usterki (niezasadne wysłanie sprzętu), serwis może obciążyć klienta kosztami transportu oraz kosztami diagnozy.
7. Upływ Gwarancji:
- Gwarancja traci ważność po upływie okresu określonego w punkcie 1a i 1b. Informacje o długości gwarancji zawarte są każdorazowo na dokumencie sprzedaży (faktura lub paragon imienny).
8. Wyłączenie Odpowiedzialności:
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych ani inne straty wynikłe z usterki sprzętu.
9. Zgłaszanie Usterki:
- W przypadku stwierdzenia usterki, klient jest zobowiązany niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą oraz wypełnić formularz naprawy online pod adresem serwis.enerson.com.pl
10. Utrata gwarancji:
Nabywca traci gwarancję na skutek:
- Upływu terminu gwarancji.
- Zerwania plomb gwarancyjnych umieszczonych na sprzęcie przez gwaranta.
- Niewłaściwego użytkowania urządzenia lub niewłaściwego przechowywania.
- Stwierdzenia przez serwis śladów zalania sprzętu.
- Uszkodzeń mechanicznych urządzenia.
- Napraw dokonywanych we własnym zakresie przez Nabywcę.
- Demontażu podzespołów, otwierania obudowy.
11. Postanowienia Końcowe:
- Niniejsze warunki gwarancyjne nie wpływają na prawa przysługujące konsumentowi z tytułu ustawy o prawach konsumenta.