• Gwarancja i serwis

Warunki Napraw Gwarancyjnych

1. Okres Gwarancji:

- Dla konsumentów: 24 miesiące od daty zakupu.

- Dla firm: 12 miesięcy od daty zakupu.

- Zasilacze i baterie do laptopów objęte są odrębną – 3 miesięczną gwarancją.

2. Ograniczenia Gwarancji:

- Gwarancja nie obejmuje oprogramowania oraz konserwacji sprzętu.

- Uszkodzenia mechaniczne nie są objęte gwarancją.

- Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń powstałych w wyniku kontaktu urządzenia z cieczą.

- Gwarancji nie podlega ekran, na którym wystąpiło do 3 „bad pikseli”.

3. Numery seryjne sprzętu:

- Komputery i laptopy posiadają numer seryjny, do którego przypisane są numery seryjne podzespołów (płyty głównej, procesora, baterii, ramu) Wszystkie numery seryjne posiadamy w naszej bezie danych. W przypadku zwrotu lub reklamacji towaru, komputer musi posiadać komponenty z którymi został sprzedany.

4. Zakres Napraw Objętych Gwarancją:

- Naprawy dotyczą wyłącznie usterek wynikających z wad fabrycznych lub funkcjonalnych.

- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania lub czynników zewnętrznych.

5. Procedura Gwarancyjna:

- Klient zobowiązany jest zgłosić usterki w okresie gwarancji, przedkładając dowód zakupu oraz wypełniając formularz naprawy online pod adresem serwis.enerson.com.pl

- Naprawy będą wykonywane w serwisie Enerson

6. Transport i Koszty Naprawy:

- Koszty przesyłki do serwisu w ramach naprawy gwarancyjnej ponosi sprzedawca (door 2 door).

- Koszty naprawy w ramach gwarancji, jeżeli warunki są spełnione, są pokrywane przez sprzedawcę.

- W przypadku stwierdzenia braku usterki (niezasadne wysłanie sprzętu), serwis może obciążyć klienta kosztami transportu oraz kosztami diagnozy.

7. Upływ Gwarancji:

- Gwarancja traci ważność po upływie okresu określonego dla danego typu klienta (konsument/firma). Informacje o długości gwarancji zawarte są każdorazowo na dokumencie sprzedaży (faktura lub paragon imienny).

8. Wyłączenie Odpowiedzialności:

- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych ani inne straty wynikłe z usterki sprzętu.

9. Zgłaszanie Usterki:

- W przypadku stwierdzenia usterki, klient jest zobowiązany niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą oraz wypełnić formularz naprawy online pod adresem serwis.enerson.com.pl

10. Utrata gwarancji:

- Nabywca traci gwarancję na skutek:

- Upływu terminu gwarancji.

- Zerwania plomb gwarancyjnych umieszczonych na sprzęcie przez gwaranta.

- Niewłaściwego użytkowania urządzenia lub niewłaściwego przechowywania.

- Stwierdzenia przez serwis śladów zalania sprzętu.

- Uszkodzeń mechanicznych urządzenia.

- Napraw dokonywanych we własnym zakresie przez Nabywcę.

- Demontażu podzespołów, otwierania obudowy.

11. Postanowienia Końcowe:

- Niniejsze warunki gwarancyjne nie wpływają na prawa przysługujące konsumentowi z tytułu ustawy o prawach konsumenta.